Hyundai i30 - 1.4T-GDi 16V - 103kW (140k) a 242Nm

Hyundai i30 vo všeobecnosti môžeme označiť, ako súpera pre notoricky známy VW Golf či Škoda Octavia.
Aktuálne je na trhu tretia generácia modelu a nedávno sa pridala nielen ostrá verzia s označením „N“ ale aj Fastback.
Pod prednou kapotou sa ukrýva malý benzínový oturbený agregát 1.4T-GDi s riadiacou jednotkou motora KEFICO CPEGD 2.20.3.
Technický sériový výkon udávaný výrobcom je 140k (103kW) a 242Nm a o pohon sa stará 7° automatická prevodovka.
Reálne odmeraný sériový výkon bol vyšší 164k a 265Nm, čo sa nám potvrdilo aj na meraniach iných vozidiel s týmto motorom.
Po individuálnom naladení sme výkon navýšili na 200k (147kW) a 305Nm.
Nárast výkonu +36k (+26kW) a +40Nm.
V tomto prípade aj úprava automatickej prevodovky na tzv. „podtáčanie“ motora.
To, či sa aj Váš motor 1.4T-GDi dá upraviť, Vám vieme 100% potvrdiť až po vstupnej diagnostike na najbližšej prevádzke PROFITUNING.
Ak máte aj Vy záujem o úpravu, príďte si k nám po ďalšie kone alebo si len príďte dať odmerať a skontrolovať výkon Vášho vozidla. Profituning - sme tu pre Vás na našich pobočkách alebo na sociálnych sieťach Facebook (Profituning), Instagram (Profituning.sk) alebo YouTube (Profituning Slovakia).
priama linka na vozidlo >>>