Toyota Supra - Stage 2 - (B58) - 3.0 T 24V - 250kW (340k) a 500Nm

Toyota Supra - Stage 2 - (B58) - 3.0 T 24V - 250kW (340k) a 500Nm
07.03.2025

Najnovšia Toyota Supra vyzerá naozaj sexy. No ľudia sa pri tomto modely delia na dva tábory. Bystrému oku našich fanúšikov istotne neunikne, že celá Toyota Supra je „len“ prekapotovaný ­roadster BMW Z4 M40i. Keby sa však Toyota nebola dohodla na spolupráci s BMW, je dosť možné že by táto Toyota Supra vôbec nevznikla. No jazdné vlastnosti, dizajn a motor sú tie veci, prečo je posledná Toyota Supra skvelé športové auto. Pod kapotou sa nachádza benzínový radový 6-valcový preplňovaný motor, ktorého technický sériový výkon je udávaný 340k (250kW) a 500Nm (motor B58). V tomto prípade sa upravovalo auto na Stage 1, čiže obyčajný chiptuning a neskôr aj na Stage 2, kde sa robili už aj hardvérové úpravy, ktoré sa samozrejme odzrkadlili aj na výstupnom výkone a najmä na zvuku. Viackrát sme merali sériový výkon auta a ten bol, ako býva zvykom na týchto motoroch, vyšší - 370k a 529Nm. Po úprave na Stage 1 (iba chiptuning) sme výkon navýšili na stabilných 440k (324kW) a 641Nm.

Následne si zákazník upravil auto hardvérovo na Stage 2:
- Downpipe
- Komplet výfuk (KAT OFF + OPF OFF)

Po následnom naladení na Stage 2 sme dosiahli parametre 500k (368kW) a 667Nm so skvelým priebehom výkonu .
Nárast výkonu +130k (+96kW) a +138Nm.
Na požiadanie je posunutý aj obmedzovač maximálnej rýchlosti a Pop & Bangs v režime Sport+.

Táto úprava, tak ako väčšina úprav Profituning, bola realizovaná bez otvárania riadiacej jednotky motora.
POZNÁMKA: Výnimočne v tomto prípade je ale potrebný špeciálny proces. Jedná sa o typ riadiacej jednotky používaných vo vozidlách BMW od Jún 2020, ktorá sa nachádza aj v tejto Toyote, či novej BMW M3/M4 (G80) a podobne. Máme skúsenosti s úpravou týchto motorov a dlhodobo jazdia v prevádzke, no proces úpravy je časovo aj finančne náročnejší, ako u starších riadiacich jednotkách Bosch MG1. To, či aj Váš motor spadá do tejto kategórie, Vám vieme 100% potvrdiť až po vstupnej diagnostike na najbližšej prevádzke Profituning.

Ak máte aj Vy záujem o úpravu, príďte si k nám po ďalšie kone alebo si len príďte dať odmerať a skontrolovať výkon Vášho vozidla. Profituning - sme tu pre Vás na našich pobočkách alebo na sociálnych sieťach Facebook (Profituning), Instagram (Profituning.sk) alebo YouTube (Profituning Slovakia).



priama linka na vozidlo >>>
Výber vozidla

profituning-chiptuning-kamiony

Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na kamiónoch.

Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú kamióny a ťahače, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.

Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ján Cehula - 0918 65 65 37
Ivan Šoltýs - 0905 248 460

Traktor

Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na priemyselných strojoch a stavebných mechanizmoch.

Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú traktory, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.


Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ivan Šoltýs - 0905 248 460
Ján Cehula - 0918 65 65 37

V prípade, že sa v našej databáze Vaše vozidlo nenachádza, môže to znamenať, že Vami vybrané vozidlo zatiaľ nebolo pridané do nášho systému alebo jeho úpravu neponúkame. V prípade otázok nás, prosím, kontaktujte.