VW Golf GTi Clubsport (8) - 2.0 TSI 16V - 221kW (300k) a 400Nm - 7AT

VW Golf GTi je pojem, ktorý už nie je potrebné predstavovať. Posledným počinom je teda už 8. generácia, ktorá sa ešte zaobišla bez nejakej elektrifikácie. VW GTi Clubsport (8), má pod kapotou obľúbený motor 2.0 TSI EA888, ktorý je už fabricky veľmi dobre naladený, ale aj tak má veľké rezervy. Disponuje štvorvalcovým motorom 2.0 TSI s technickým sériovým výkonom 300k (221kW) a 400Nm (kód motora DNFC). Skvelý pocit z jazdy mu dodáva rovnako tiež jeho nízka hmotnosť okolo 1400kg. Auto poháňa vpred predná hnaná náprava s DSG DQ381 a elektro hydraulická uzávierka VAQ. Reálne odmeraný sériový výkon na 100 oktánovom benzíne bol, ako býva zvykom u tohto kódu motora vyšší, a to 339k a 421Nm.
Tento kód motora DNFx, sa používa aj vo VW Golf 8R, Audi S3, prípadne v Cupra Formentor a je to motor s veľkými rezervami, ktorý vieme naozaj dobre naladiť.
Po dôkladnej softvérovej úprave sme výkon navýšili na 432k (318kW) a 537Nm s perfektným priebehom výkonu.
Nárast výkonu +93k (+68kW) a +116Nm.
Na požiadanie klienta sme posunuli obmedzovač rýchlosti a úpravili automatickú prevodovku na takzvané „podtáčanie“ motora (aby motor zbytočne nešiel na nízke otáčky pri radení v režime "D"). Prevodovka radí veľmi nízke otáčky najmä v meste, trpí tým veľmi motor, dvoj-hmotný zotrvačník a aj Vaše uši.
Táto úprava, tak ako väčšina úprav Profituning, bola realizovaná prostredníctvom
diagnosticého OBD rozhrania bez otvárania riadiacej jednotky motora.
To, či sa aj váš motor 2.0 TSI s riadiacou jednotkou motora SIMOS19.x dá upraviť, Vám zatiaľ vieme 100% potvrdiť pri vstupnej diagnostike na najbližej pobočke PROFITUNING.
Ak máte aj Vy záujem o úpravu, príďte si k nám po ďalšie kone alebo si len príďte dať odmerať a skontrolovať výkon Vášho vozidla. Profituning - sme tu pre Vás na našich pobočkách alebo na sociálnych sieťach Facebook (Profituning), Instagram (Profituning.sk) alebo YouTube (Profituning Slovakia).
priama linka na vozidlo >>>