Čo treba vedieť po úprave, či po odmeraní výkonu?


PO ÚPRAVE VÝKONU
Firma Profituning neponúka svojim zákazníkom maximálny výkon za cenu minimálnej životnosti.

Oveľa väčší dôraz kladieme na optimálne zvýšenie výkonu pri zlepšení dynamiky a celkového chodu motora.
Optimalizujeme výkon motora na bezpečné hodnoty, pri ktorých ponúkame zákazníkom bezpečné jazdenie bez akýchkoľvek obmedzení.
Po úprave môžete jazdiť rovnakým štýlom jazdy ako pred úpravou.


Na čo nesmiete zabudnúť!


Či už máte automobil upravený (nachipovaný) alebo nie, nesmiete zabudnúť na dodržiavanie základných pravidiel pre bezpečné a dlhodobé fungovanie Vášho prepĺňaného motora.


1. Nechať zohriať motor po naštartovaní

Pod zahriatim rozumieme stav, kedy po naštartovaní necháte automobil natiahnuť olej a miesto státia opustíte po uplynutí aspoň desiatich sekúnd.
Automobil svoju prevádzkovú teplotu dosiahne až po najazdení niekoľkých kilometrov, preto pokiaľ nechcete znížiť životnosť svojho motora, jazdite prvé kilometre po štarte na *ľahký plyn*.
Doba zohriatie je rozdielna pre každý typ motora, ale pre všetky typy motorov platí fakt, že plnú záťaž by ste mali využívať až od doby, kedy ukazovateľ teploty motora prekročí teplotu 70°C. Odporúčame pokojne jazdiť minimálne 5-6 minút alebo 5-6 km.


2. Nechajte chladiť turbodúchadlo.

Po dlhej, náročnej alebo športovej jazde je teplota Vášho turbodúchadla vysoká. Turbína sa chladí olejom a akonáhle vypnete motor nemá sa Vaša turbína ako a čím chladiť. Životnosť Vašej turbíny môžete predĺžiť tak, že pred vypnutím motora budete posledné kilometre jazdiť na *ľahký plyn* alebo necháte motor voľne bežať po odparkovaní ešte pár desiatok sekúnd.
Najhoršie momenty sú napríklad pri tankovaní na dialnici, kedy sa po dlhej jazde vypne motor, natankuje a opäť svižne jazdí.
Alebo iný prípad, keď sa v meste ponáhlate. Jazdíte ostro na nezahriatom motore, ktorý krátkodobo silne zaťažíte a následne bez dochladzovania vypnete.


3. Dodržovať všetky servisné prehliadky a plánované kontroly.

Každý výrobca predpisuje na svoje vozidlá plánované servisné prehliadky / kontroly, pri ktorých po odjazdení určitého počtu kilometrov presne stanovil, ktoré komponenty, filtre alebo mazivá majú byť vymenené. Neodkladajte si svoje kontroly na neskôr. Zdravšia je návšteva o pár sto kilometrov skôr ako o pár kilometrov neskôr.


4. Interval LONG LIFE

V prípade, že Váš automobil používa mazivá alebo iné komponenty s predĺženou životnosťou - *LONG LIFE*, tak po zmene softwéru / po chipovaní, sa táto životnosť upravuje na štandardnú dobu. Nejedná sa o nutnosť, ale o naozaj opodstatnené odporúčanie. Doba intervalu *LONG LIFE* by sa mala skrátiť buď na štandardnú dobu alebo prinajmenšom skrátiť o hodnotu 5.000km.
Výber vozidla

profituning-chiptuning-kamiony

Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na kamiónoch.

Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú kamióny a ťahače, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.

Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ján Cehula - 0918 65 65 37
Ivan Šoltýs - 0905 248 460

Traktor

Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na priemyselných strojoch a stavebných mechanizmoch.

Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú traktory, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.


Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ivan Šoltýs - 0905 248 460
Ján Cehula - 0918 65 65 37

V prípade, že sa v našej databáze Vaše vozidlo nenachádza, môže to znamenať, že Vami vybrané vozidlo zatiaľ nebolo pridané do nášho systému alebo jeho úpravu neponúkame. V prípade otázok nás, prosím, kontaktujte.