Čo treba vedieť pred úpravou alebo meraním výkonu?
Atmosferické benzínové motory
Nárast výkonu nie je numericky veľmi zaujímavý, ale v prevádzke je zvýšenie výkonu citeľné. Spôsobuje to najmä zvýšenie a posun krútiaceho momentu k nižším otáčkam. Auto je silnejšie a má lepšiu akceleráciu hlavne pri nižších prevodových stupňoch. Numericky je zvýšenie výkonu asi o 1-10 % zo sériovej hodnoty.
Benzínové motory s LPG splynovačom
Nárast výkonu nie je príliš numericky zaujímavý. Majiteľ, ktorý svoj automobil dobre pozná, po úprave zistí, že auto zospodu zrazu ožilo. Nárast výkonu je výrazný najmä na prvých troch prevodových stupňoch. Spôsobuje to zvýšenie a posun krútiaceho momentu k nižším otáčkam. Auto je silnejšie a má lepšiu akceleráciu.
Hladké dieselové motory - iba 1.9 SDI a 2.0 SDI
Jedinými výnimkami sú motory VW Group 1.9 SDI a 2.0 SDI. Iným motorom bez turbodúchadla výkon nemožno upraviť. Na hladkých dieseloch, podobne ako aj na atmosferických benzínových motoroch, buď úprava nie je možná alebo je hodnota po úprave príliš blízka sériovým hodnotám.
Hybridné benzínové motory
Vývoj nezastavíte. Automobily s hybridným benzínovým, ba dokonca už aj s hybridným dieselovým pohonom, budeme nachádzať na našich cestách čoraz častejšie. V súčasnosti sa hybridným automobilom chiptuningové firmy zatiaľ príliš nevenujú. V prípade, že vlastníte hybridný automobil kontaktujte nás na info@profituning.sk.
Turbo benzínové motory alebo kompresory
Nárast výkonu je evidentný a numericky zaujímavý. V prevádzke je zvýšenie výkonu citeľné od prvých metrov. Nárast výkonu je výrazný na všetkých prevodových stupňoch. Spôsobuje to najmä zvýšenie a posun krútiaceho momentu k nižším otáčkam. Auto je silnejšie a má lepšiu akceleráciu.
Turbo dieselové motory
Vo väčšine prípadov, ak sa povie chiptuning, myslí sa chiptuning turbodieselových motorov. Motory - turbodiesely sú konštruované s takými rezervami, že pokiaľ nie je riadiaca jednotka výrobcom blokovaná, môžete si pokojne k pôvodnému výkonu po úprave pripočítať 15-23 % výkonu navyše.
Výber vozidla
Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na kamiónoch.
Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú kamióny a ťahače, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.
Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ján Cehula - 0918 65 65 37
Ivan Šoltýs - 0905 248 460
Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na priemyselných strojoch a stavebných mechanizmoch.
Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú traktory, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.
Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ivan Šoltýs - 0905 248 460
Ján Cehula - 0918 65 65 37
V prípade, že sa v našej databáze Vaše vozidlo nenachádza, môže to znamenať, že Vami vybrané vozidlo zatiaľ nebolo pridané do nášho systému alebo jeho úpravu neponúkame. V prípade otázok nás, prosím, kontaktujte.