Važení naši zákazníci, cenník je rozdelený na základe generácie riadiacich jednotiek motorov a konkrétnych procesorov v nich. Teda nie podľa roku, druhu paliva, objemu, či výkonu. Ceny sme sa snažili rozdeliť logicky a prehľadne, ale aj napriek tomu je možné, že niektoré riadiace jednotky sa používali v prelomových rokoch a preto Vám s konkrétnou cenou úpravy Vášho vozidla radi poradíme.
Cenník je iba informatívny. Konečnú a záväznú cenu úpravy nájdete vždy pri konkrétnom vozidle v jeho popise.
Využite skvelú akciu platnú len do konca mesiaca - 15% ONLINE ZĽAVA - objednajte sa teraz
Benzínové motory | ||||
B1X - Osobné automobily - atmosférické motory obyčajne automobily vyrobené v rokoch 1998 - 2013 (okrem výnimiek) | ||||
Do tejto kategórie spadá pomerne veľká skupina hladkých benzínových motorov - BEZ kompresora alebo turbodúchadla (okrem výnimiek) | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
---|---|---|---|---|
B11 | Benzínové motory s objemom do 1.5 l - okrem výnimiek | 200 € | 170 € | 204 € |
Benzínové motory s objemom do objemu 1.55 l / okrem výnimiek a noviniek Neplatí pre motory FSI |
||||
B12 | Benzínové motory s objemom nad 1.51 l do 1.95 l - okrem výnimiek | 230 € | 196 € | 235 € |
Benzínové motory 1.0 MPI, 1.2 HTP, 1.4 MPI / okrem výnimiek a noviniek Neplatí pre motory FSI |
||||
B13 | Motory FSI do 2.0 l, výnimky a benzínové motory od 2.00 l do 3.95 l - okrem výnimiek | 300 € | 255 € | 306 € |
motory - VW Group 1.4 FSI, 1.6 FSI, 2.0 FSI, MAZDA 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, MITSUBISHI 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.4, NISSAN 1.2, 1.4, 1.6, SUBARU 1.3, SUZUKI - 1.0, 1.2, 1.3, 1.5, 1.6, 2.0, 2.5 V6, HONDA 1.8, 2.0, 2.4 / okrem noviniek | ||||
B14 | Motory BMW Extra a benzínové motory s objemom od 4.00 l do 4.99 l - do r. 2004 | 430 € | 366 € | 439 € |
motory - BMW M3 iba s výkonom 343k, BMW M5 iba s výkonom 313k a 400k; motory do roku 2004 nad 4.0 l; motory 2.8 FSI, 3.2 FSI, 4.2 FSI / okrem výnimiek a noviniek | ||||
B15 | Motory BMW Extra - M3, M5 a M6 | 670 € | 570 € | 683 € |
motory - BMW M3 V8 420k; BMW M5 V10 507k; BMW M6 V10 507k | ||||
B16 | Benzínové motory s objemom nad 5.00 l / Exluzívne automobily - okrem výnimiek | 830 € | 706 € | 847 € |
AUDI R8 5.0 V10, 5.2 FSI V10, CHEVROLET - CORVETTE - 6.0, 6.2, 7.0, LAMBORGHINI - Gallardo 5.0 V10, Murciélago 6.2 V12 a všetky ostatné exluzívne automobily |
||||
B2X - Osobné automobily - preplňované motory obyčajne automobily vyrobené v rokoch 1998 - 2013 (okrem výnimiek) | ||||
Do tejto kategórie spadá pomerne veľká skupina preplňovaných benzínových motorov - S kompresorom alebo turbodúchadlom (okrem výnimiek) Riadiace jednotky generácie BOSCH ME7, ME9, MED9 (s procesorom MPC 55x), MED17 (s procesorom MPC 55x) alebo riadiace jednotky rovnakej generácie od iných výrobcov | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
B21 | Benzínové motory s turbom alebo kompresorom do 1.8 l - okrem výnimiek | 330 € | 281 € | 337 € |
motory - VW Group 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI a 1.8 TFSI do roku 2006 BMW 1.6 Turbo, MINI 1.6 Turbo, PEUGEOT - 1.6 Turbo, SMART Turbo |
||||
B22 | Benzínové motory s turbom alebo kompresorom od 1.81 l do 2.49 l - okrem výnimiek | 430 € | 366 € | 439 € |
motory - VOLVO T4, T5, T6 - na Riadiacej jednotke Bosch ME.7; MERCEDES Kompressor 2.0 a 2.3; VW Group 2.0 TSI a 2.0 TFSI; Ford 2.0 EB; Renault 2.0T, 2.5T; VOLVO T5 - na Riadiacej jednotke Bosch MED.9 | ||||
B23 | Benzínové motory s turbom alebo kompresorom od 2.50 l do 3.00 l - okrem výnimiek | 530 € | 451 € | 541 € |
motory - FORD 2.5 Turbo; VOLVO T6 - na RJ Bosch MED.9; MAZDA 2.3 Turbo 260k |
||||
B24 | Benzínové motory s turbom alebo kompresorom nad 3.01 l - okrem výnimiek | 1000 € | 850 € | 1020 € |
motory - PORSCHE 3.6 Turbo, 4.5 Turbo, 4.8 Turbo AUDI - 5.0 TFSI; NISSAN - 3.8 V6 BiTurbo |
||||
B3X - Osobné automobily - nové riadiace jednotky - Tuning Protection obyčajne automobily vyrobené v rokoch 2012 - 2016 (okrem výnimiek) | ||||
Riadiace jednotky BOSCH MEV17, MED17 (TriCore Password Tuning Protection)
alebo rovnaká generácia od iných výrobcov - “nové CHRÁNENÉ benzínové motory” | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
B31 | Motory VW Group 1.0TSI, 1.2TSI a 1.4TSI - SingleTurbo do 109kW | 350 € | 298 € | 357 € |
Znížená cena platí iba pre niekotré motory Škoda, VW, Audi a Seat s výkonom do 109kW 1.0 TSI, 1.0 TFSI, 1.2 TSI, 1.2 TFSI, 1.4 TSI a 1.4 TFSI / okrem výnimiek, noviniek a motorov s dvojitým prepĺňaním |
||||
B32 | Motory s objemom do 1.40 l | 430 € | 366 € | 439 € |
motory - 0.9 TCe, 1.0 TSI, 1.0 EB, 1.2 Tce, 1.2 THP VW Group - 1.2 TSI, 1.4 TSI - SingleTurbo a niektoré BiTurbo s výkonom nad 110kW / okrem výnimiek a noviniek |
||||
B33 | Motory s objemom od 1.41 l a do 2.0 l - SingleTurbo | 460 € | 391 € | 469 € |
motory - 1.6 GDIT, 1.6 Turbo, 1.6 EB, 2.0 EB VW Group - všetky ostatné motory GTI, R-Line ... 1.2 TSI, 1.4 TSI - BiTurbo VW Group - 1.8 TSI, 2.0 TSI - SingleTurbo / okrem výnimiek a noviniek |
||||
B34 | Motory s objemom od 1.41 a do 2.0 - BiTurbo | 530 € | 451 € | 541 € |
motory - 2.0 TwinTurbo a výnimky predchádzajúcich kategórií / okrem výnimiek a noviniek |
||||
B35 | Kategória - Individuál - 2.0 Turbo | 588 € | 500 € | 600 € |
motory - Honda Civic Type-R, Subaru Impreza, Mitsubishi Lancer Evolution, |
||||
B36 | Motory s objemom od 2.1 l a do 3.9 l - SingleTurbo | 670 € | 570 € | 683 € |
motory - 2.3 EB, 2.5 TFSI, 3.0 TFSI, 3.0 S55 / okrem výnimiek a noviniek |
||||
B37 | Motory s objemom od 3.0 l a do 3.9 l - BiTurbo | 830 € | 706 € | 847 € |
motory - BMW - BiTurbo 300kW, 330kW a 332kW (650i ...) |
||||
B38 | Motory s objemom nad 4.0 l | 1000 € | 850 € | 1020 € |
motory - 4.0 TFSI, 4.4 Turbo S63N, 6.0 TFSI, 6.0 W12, 6.3 AMG |
||||
Naftové motory | ||||
D1X - Osobné automobily - diesel obyčajne automobily vyrobené v rokoch 1998 - 2004 (okrem výnimiek) | ||||
Riadiace jednotky BOSCH EDC15 a EDC15+
alebo riadiace jednotky rovnakej generácie od iných výrobcov - “staršie dieselové motory” | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
D11 | VW Group do roku 2000 | 230 € | 196 € | 235 € |
iba motory VW Group s objemom 1.9 l do roku 2000 iba motory 1.9 TDI a 1.9 SDI do roku 2000 |
||||
D12 | Motory s objemom do 2.0 l | 270 € | 230 € | 275 € |
motory - 1.9 TDI, 1.9 SDI po roku 2000, 1.2 TDI, 1.4 TDI, 1.4 HDI, 1.4 TDCI, 1.5 CDI, 1.5 CRDI, 1.7 CDI, 1.8 TDCI, 1.9 DCI, 1.9 DTI, 1.9 JTD, 2.0 CRDI, 2.0 CDI, 2.0 HDI, 2.0 DTI, 2.0 d |
||||
D13 | Motory s objemom nad 2.01 l a menej ako 3.0 l | 330 € | 281 € | 337 € |
motory - 2.2 HDI, 2.2 DTI, 2.2 DCI, 2.2 CDI, 2.4 JTD, 2.5 TDI, 2.5 CRD, 2.5 CRDI, 2.5 TD, 2.7 CDI, 2.8 HDI, 2.8 JTD, 2.9 CRDI, 3.0 CDI, 3.0 DTI, 3.0d |
||||
D14 | Motory s objemom nad 3.01 l | 430 € | 366 € | 439 € |
motory - 3.3 TDI (A8) ... | ||||
D2X - Osobné automobily - diesel obyčajne automobily vyrobené v rokoch 2003 - 2010 (okrem výnimiek) | ||||
Riadiace jednotky BOSCH EDC16 a EDC16+ / MPC 55x procesory alebo riadiace jednotky rovnakej generácie od iných výrobcov - “dieselové motory” | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
D21 | Motory s objemom do 1.49 l | 270 € | 230 € | 275 € |
motory - 1.3 JTD, 1.3 CDTI, 1.3 DDis, 1.4 TDCI, 1.4 HDI |
||||
D22 | Motory s objemom nad 1.5 l a menej ako 2.20 l | 330 € | 281 € | 337 € |
motory - 1.5 CRDI, 1.6 CRDI, 1.6 HDI, 1.6 TDCI, 1.8 TDCi, 1.9 JTD, 1.9 CDTI, 1.9 TDI, 1.9 DDiS, 1.9 DCI, 2.0 SDI, 2.0 TDI, 2.0 D, 2.0 CRDI VGT, 2.0 HDI, 2.0 XD, 2.2 iCDT-i, 2.2 CRDI, 2.2 CDI, 2.2 HDI |
||||
D23 | Motory s objemom nad 2.21 l a menej ako 3.49 l | 430 € | 366 € | 439 € |
motory - 2.4 JTD, 2.5 CRDI, 2.5 TDI R5, 2.4 D4 a D5, 2.5 dCi, 2.5 DI-D, 2.7 TDI, 2.7 HDI, 2.7CDi, 2.8CRD, 3.0 TDI, 3.0 d, 3.0 DCI, 3.0 CDI, 3.0 HDI, 3.2 DI-D |
||||
D24 | BMW EXTRA - Motory BMW SD s objemom 3.0 | 530 € | 451 € | 541 € |
motory - 3.0 SD s Riadiacou jednotkou EDC16 - 272k, 286k v 335d, 535d, X3, X5 a X6 | ||||
D25 | Motory s objemom nad 3.5 l | 670 € | 570 € | 683 € |
motory - TDV8 3.6, 4.0 TDI, 4.2 TDI, 5.0 V10 TDI ... | ||||
D3X - Osobné automobily - diesel obyčajne automobily vyrobené v rokoch 2007 - 2014 (okrem výnimiek) | ||||
Riadiace jednotky BOSCH EDC17 / Tricore procesory alebo riadiace jednotky rovnakej generácie od iných výrobcov - “nové dieselové motory” | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
D31 | Motory s objemom do 1.6 l | 350 € | 298 € | 357 € |
motory - 1.2 TDI, 1.4 TDI CR (80k), 1.4 CRDi, 1.6 TDCi, 1.6 MRZ-CD, 1.6 TDI CR, 1.6 CRDi, 1.6 Hdi |
||||
D32 | Motory s objemom nad 1.61 a menej ako 2.3 l | 430 € | 366 € | 439 € |
motory - 1.7 CDTi (125k - ročník 2006+), 1.8 DI-D, 2.0 TDICR, 118d, 120d, 123d, 318d, 320d, 20d, 2.0 CRDi, 2.0 CDTi, 2.0 DCi, 2.0 BOXER-Diesel, 2.0 MRZ-CD, 2.2 dCi, 2.2 i-DTEC, 2.2 CRDi, 2.2 CDTi, 2.2 Cdi, 2.2 DI-D, 2.2 TDCi, 2.2 MRZ-CD, 2.3 JTDm |
||||
D33 | Motory s objemom nad 2.31 l a menej ako 2.9 l | 530 € | 451 € | 541 € |
motory - 2.4 D D4, 2.5 TDI CR, 2.7 TDI CR, 2.8 CRD | ||||
D34 | Motory s objemom 3.0 l | 670 € | 570 € | 683 € |
motory - 3.0 TDI, 3.0 CRD, 3.0 Hdi, 3.0 TDV6, 3.0 d, 3.0 CDI | ||||
D35 | Motory s objemom nad 3.1 l a menej ako 5.0 | 830 € | 706 € | 847 € |
motory - 4.2 TDICR, 4.4 TDV8 | ||||
D36 | Motory s objemom nad 5.1 l | 1000 € | 850 € | 1020 € |
motory - W12 TDI 6.0L | ||||
D4X - Osobné automobily - diesel - Tuning Protection obyčajne automobily vyrobené v rokoch 2012 - 2016 (okrem výnimiek) | ||||
Riadiace jednotky BOSCH EDC17 / ALL generation Tricore processor password Tuning Protection (TP)
alebo riadiace jednotky rovnakej generácie od iných výrobcov - “nové CHRÁNENÉ dieselové motory” | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
D41 | Motory s objemom do 1.95 l - Single Turbo | 430 € | 366 € | 439 € |
motory - 114d, 1.5 dCi, 1.5 TDCi, 1.6 TDI CR, 1.6 dCi, 1.6 D-Tec, 1.6 CRDi, 180 CDI |
||||
D42 | Motory s objemom 2.0 l - Single Turbo | 460 € | 391 € | 469 € |
motory - 2.0TDI CR (150k, 184k a 190k) BMW - 20d (143k, 184k a 190k) |
||||
D43 | Motory s objemom 2.1 l a viac ale menej ako 2.9 l a 2.0 l motory BiTurbo | 530 € | 451 € | 541 € |
motory - BMW 525d BiTurbo, VW PASSAT 2.0TDi BiTurbo, OPEL 2.0 CDTi BiTurbo, Mercedes EURO6 |
||||
D44 | Motory s objemom 3.0 l a viac ale menej ako 3.9 l - Single Turbo | 730 € | 621 € | 745 € |
motory - BMW F30 330d - 258k | ||||
D45 | Motory s objemom 3.0 l a viac ale menej ako 3.9 l - BiTurbo | 830 € | 706 € | 847 € |
motory - BMW 35d, 40d (TwinTurbo), AUDI 3.0 BiTDI | ||||
D46 | Motory s objemom nad 4.0 l, ostatné motory a motory TriTurbo | 1000 € | 850 € | 1020 € |
motory - BMW 550d | ||||
Ostatné služby | ||||
IXX - Meranie výkonu a ostatné služby | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
I01 | 4x2 - Meranie výkonu na záťažovej brzde MAHA LPS 3000 - 2WD | 82 € | 70 € | 84 € |
Predný alebo zadný náhon s manuálnou alebo automatickou prevodovkou, meranie výkonu motocyklov v Liptovskom Hrádku |
||||
I02 | 4x4 - Meranie výkonu na záťažovej brzde MAHA LPS 3000 - 4WD Manuál | 106 € | 90 € | 108 € |
Meranie výkonu pre automobily s pohonom všetkých kolies 4x4 s manuálnou prevodovkou |
||||
I03 | 4x4 - Meranie výkonu na záťažovej brzde MAHA LPS 3000 - 4WD Automat | 118 € | 100 € | 120 € |
Meranie výkonu pre automobily s pohonom všetkých kolies 4x4 s automatickou prevodovkou |
||||
I04 | Prenájom výkonovej brzdy MAHA LPS 3000 na 1 hodinu* | 176 € | 150 € | 180 € |
* Prenájom poskytujeme iba naším zákazníkom a pretekárskym tímom, neposkytujeme ho iným tuningovým firmám | ||||
I06 | Diagnostika vozidla | 24 € | 20 € | 24 € |
I07 | Upravenie štartovacej dávky na vozidlách TDI | 165 € | 140 € | 168 € |
Ak je motor automobilu zohriaty, tak automobil neštartuje korektne | ||||
I08 | Príplatok k chiptuningu, ak bolo vozidlo už upravené inde | 118 € | 100 € | 120 € |
Príplatok budume pripočítavať k cene chiptuningu pokaždé, pokiaľ sa preukáže, že vozidlo už bolo upravené inou chiptuningovou spoločnosťou (pokiaľ je vo vozidle modifikovaný software). |
||||
I09 | Naprogramovanie originálnym softvérom po úprave mimo Profituning | 165 € | 140 € | 168 € |
Poplatok za službu bude účtovaný iba v prípade, ak bolo vozidlo predtým upravené inou firmou ako Profituning alebo automobily, na ktorých bol pre aféru "Dieselgate" preprogramovaní software v riadiacej jednotke za slabší. |
||||
I10 | Naprogramovanie vozidla originálnym softvérom do 90 dní od úpravy | 0 € | 0 € | 0 € |
Každý zákazník má možnosť využiť do 90 dní od úpravy výkonu bezplatnú možnosť nahratia originálneho softvéru do riadiacej jednotky automobilu. Táto možnosť platí iba v prípade, ak bolo vozidlo predtým upravené firmou Profituning. | ||||
I11 | Naprogramovanie vozidla upraveným softvérom | 50% | ||
Naprogramovanie vozidla upraveným (modifikovaným) softwérom, potom, ako bol v servise vykonaný upgrade na novšiu sériovú verziu |
||||
I12 | Príplatok za úpravu pokazeného / nefunkčného automobilu | 41 € | 35 € | 42 € |
Príplatok za úpravu/opravu pokazeného/nepojazdného automobilu | ||||
I13 | Príplatok za chiptuning a ladenie výkonu na špeciálnom aute* | 388 € | 330 € | 396 € |
* - pod špeciálnym automobilom rozumieme každý nesériový automobil, automobil s vymeneným motorom alebo časťami motora (vymenené turbodúchadlá, vstrekovače, vačky, zvody, sanie a iné) * - pod pojmom špeciálny automobil rozumieme tiež auto na pretekárske účely |
||||
I14 | Softvérové odstránenie klapiek v 3.0 TDI | 294 € | 250 € | 300 € |
Softvérové odstránenie klapiek v 3.0 TDI VW, Audi - v riadiacej jednotke motora |
||||
I15 | Softvérové úprava automatickej prevodovky pre Audi R8, BMW M5 a iné | 706 € | 600 € | 720 € |
Softvérové úprava softvéru prevodovky na STAGE II a STAGE III | ||||
I16 | Softvérové úprava automatickej prevodovky | 470 € | 400 € | 479 € |
Spolu s úpravou výkonu môžete využiť aj softvérovú úpravu a opravu s nekorektným chodom automatických prevodoviek pre STAGE II, STAGE III, Launch Control, limiter krútiaceho momentu a iné úpravy. Úprava modelov Audi RS, VW R, Seat Cupra a iné. |
||||
I17 | Softvérové odstránenie podtáčania automatických prevodoviek DSG Model DQ200 a DQ250 pre benzínové a dieselové motory Model DQ381 pre dieselové motory |
235 € | 200 € | 240 € |
Softvérové odstránenie problémov s nekorektným chodom automatických prevodoviek na takzvané "podtáčanie" u automobilov VAG Group (DSG). Platí iba pre beznínové a dieselové vozidlá VW, Seat a Škoda (model DQ200 a DQ250). Platí iba pre dieselové modely AUDI (model DQ381). |
||||
I18 | Príplatok k chiptuningu za softvérové odstránenie podtáčania prevodoviek DSG Model DQ200 a DG250 pre beznínové a dieselové motory Model DQ381 pre dieselové motory Audi |
118 € | 100 € | 120 € |
Spolu s úpravou výkonu môžete využiť aj zvýhodnenú cenu za softvérové odstránenie problémov s nekorektným chodom automatických prevodoviek na takzvané "podtáčanie" u automobilov VAG Group (DSG). Platí iba pre beznínové a dieselové vozidlá VW, Seat a Škoda (model DQ200 a DQ250). Platí iba pre dieselové modely AUDI (model DQ381). |
||||
Naftové motory | ||||
N1X - Nákladné automobily | ||||
Pôvodná cena úpravy | Cena do konca mesiaca | Akciová cena s DPH | ||
N11 | Ľahké úžitkové automobily - do 7,5t | 530 € | 451 € | 541 € |
Nákladný automobil do 7,5t | ||||
N12 | Ťažké úžitkové automobily - nad 7,5t | 740 € | 629 € | 755 € |
Nákladný automobil nad 7,5t |
||||
N13 | Poľnohospodárske a stavebné stroje | 830 € | 706 € | 847 € |
Traktory, kombajny, snehové pásové vozidlá a iné stavebné mechanizmy | ||||
S01 | Špeciálne vozidlá | 1176.5 € | 1000 € | 1200 € |
Vozidlá špeciálneho výkonu, úpravy alebo prevedenia |
||||
S02 | Špeciálne vozidlá | 1411.75 € | 1200 € | 1440 € |
Vozidlá špeciálneho výkonu, úpravy alebo prevedenia |
||||
S03 | Špeciálne vozidlá | 2352.95 € | 2000 € | 2400 € |
Vozidlá špeciálneho výkonu, úpravy alebo prevedenia |
||||
S04 | Špeciálne vozidlá | 3529.41 € | 3000 € | 3600 € |
Vozidlá špeciálneho výkonu, úpravy alebo prevedenia |
Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na kamiónoch.
Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú kamióny a ťahače, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.
Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ján Cehula - 0918 65 65 37
Ivan Šoltýs - 0905 248 460
Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na priemyselných strojoch a stavebných mechanizmoch.
Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú traktory, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.
Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ivan Šoltýs - 0905 248 460
Ján Cehula - 0918 65 65 37
V prípade, že sa v našej databáze Vaše vozidlo nenachádza, môže to znamenať, že Vami vybrané vozidlo zatiaľ nebolo pridané do nášho systému alebo jeho úpravu neponúkame. V prípade otázok nás, prosím, kontaktujte.