AUDI A6 (C7) - 3.0 TDI V6 - 180kW (245k) a 560Nm

Aj keď je už po Ženevskom autosalóne a nová A6 (C8) je predstavená, táto predchádzajúca generácia jej nie je nič dlžná! Vizuálne vydarené autíčko, ktoré ukrýva pod kapotou množstvo kombinácií motorov s pohonom najmä oboch náprav. Veď prečo by si človek kúpil AUDI, ak nie kvôli systému Quattro. Ale späť k tejto A6. Vydarený motor 3.0 TDI (kód motora CDUD), ktorý má v sebe naozaj skvelú a veľkú výkonovú rezervu má technický sériový výkon 245k (180kW) a 560Nm. Vždy tvrdíme, ak je o auto naozaj poctivo postarané, úbytok na výkone by sa nemal dostaviť.
Reálne odmeraný sériový výkon bol 244k a 570Nm. Po dôkladnej softvérovej úprave sme výkon navýšili na skvelých 315k (232kW) a 652Nm, ktorý je dobre cítiť! Samozrejme aj pri tomto vozidle sme deaktivovali Štart-Stop systém.
SYSTÉM ŠTART-STOP: V rámci honby za znížením oficiálne uvádzanej spotreby resp. emisií CO2, za ich prekročenie sú automobilky pokutované, nám tuto funkciu Start-Stop vnucujú, bez ohľadu na náš záujem alebo názor. Vzhľadom k tomu, že funkciu Start-Stop hodnotíme ako veľmi nešťastnú slepú uličku, uvažujeme, že túto službu oficiálne zaradíme do ponuky našich služieb. Služba SW deaktivácia Štart-Stop je zatiaľ dostupná pre koncernové vozidlá Audi, VW, Škoda, Seat, Porsche, Lamborghini. Nevýhody funkcie Štart-Stop: - motory sú bežne stavané na 50 tisíc naštartovaní; s funkciou Start-Stop sú však zaťažované i päťnásobne - reálne hroziace poškodenie turbodúchadla z dôvodu nedostatočného dochladzovania - opotrebovanie kľukovej hriadele - degradácia a s ňou súvisiace zníženie životnosti olejovej náplne - nadmerné opotrebenie štartéra, autobatérie a alternátora atď.
priama linka na vozidlo >>>