BMW 840xD (G14) - 3.0 TwinPower Turbo 24V - 235kW (320k) a 680Nm

BMW 840xD (G14) - 3.0 TwinPower Turbo 24V - 235kW (320k) a 680Nm
28.01.2021

Páči sa nám, že aj v dnešnej dobe vyrába BMW motory, ktoré majú veľké výkonové rezervy a upravovať ich je pre nás stále výzvou a veľkou radosťou.
BMW s radom 8 vytvorilo veľký rozruch. Rozruch bol najmä u priaznivcov pôvodnej osmičky, ktorá mala vyklápacie svetlá. Vďaka svojmu dynamickému, zároveň však elegantnému vzhľadu, presvedčivo spĺňa predpoklady, ktoré sa dnes kladú na vozidlá jeho kategórie.

Radový šesťvalec s tromi litrami objemu a dvomi turbami je na auto vhodnou voľbou. Má technický sériový výkon 320k (235kW) a 680Nm. Pýši sa slušným výkonom a výbornou spotrebou.
Reálne odmeraný sériový výkon bol 324k a 675Nm. Po našej štandardnej softvérovej úprave, sme výkon navýšili na 410k (302kW) a 802Nm s ukážkovým priebehom výkonu, či v sérií alebo po úprave.
Nárast výkonu +86k (+63kW) a +127Nm

Ako býva zvykom, aj pri tejto úprave sme odstránili obmedzovač maximálnej rýchlosti, 
deaktivovali systém ŠTART-STOP a upravili športový displej, aby zodpovedal aktuálnemu výkonu.

V rámci honby za znížením uvádzanej spotreby resp. emisií CO2, za ich prekročenie sú automobilky pokutované, nám túto funkciu Štart-Stop vnucujú, bez ohľadu na náš záujem alebo názor.
Vzhľadom k tomu, že funkciu Štart-Stop hodnotíme, ako veľmi nešťastnú slepú uličku ponúkame túto službu len k chiptuningu.
Služba SW deaktivácia Štart-Stop je dostupná pre BMW a koncernové vozidlá Audi, VW, Škoda, Seat, Porsche a Lamborghini.
Nevýhody funkcie Štart-Stop:
- motory sú bežne stavané na 50 tisíc naštartovaní; s funkciou Štart-Stop sú však zaťažované i päťnásobne
- reálne hroziace poškodenie turbodúchadla z dôvodu nedostatočného dochladzovania
- opotrebovanie kľukovej hriadele
- degradácia a s ňou súvisiace zníženie životnosti olejovej náplne
- nadmerné opotrebenie štartéra, autobatérie a alternátora atď.


Táto úprava, tak ako väčšina úprav Profituning, prebiehala bez otvárania riadiacej jednotky motora.

Ak máte aj Vy záujem o úpravu, príďte si k nám po ďalšie kone alebo si len príďte dať odmerať a skontrolovať výkon Vášho vozidla. Profituning - sme tu pre Vás na našich pobočkách alebo na sociálnych sieťach Facebook (Profituning), Instagram (Profituning.sk) alebo YouTube (Profituning Slovakia).



priama linka na vozidlo >>>
Výber vozidla

profituning-chiptuning-kamiony

Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na kamiónoch.

Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú kamióny a ťahače, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.

Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ján Cehula - 0918 65 65 37
Ivan Šoltýs - 0905 248 460

Traktor

Važení klienti, ponúkame Vám možnosť zvýšenia výkonu aj na priemyselných strojoch a stavebných mechanizmoch.

Jednoznačne najčastejšie upravovaným strojom sú traktory, na ktorých dosahujeme skvelé a spoľahlivé výsledky. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je vždy individuálny a zaleží od konkrétneho typu vozidla alebo stavebného stroja.


Všetky bližšie informácie Vám rád poskytne
Ivan Šoltýs - 0905 248 460
Ján Cehula - 0918 65 65 37

V prípade, že sa v našej databáze Vaše vozidlo nenachádza, môže to znamenať, že Vami vybrané vozidlo zatiaľ nebolo pridané do nášho systému alebo jeho úpravu neponúkame. V prípade otázok nás, prosím, kontaktujte.