VW Golf GTI (7) - 2.0 TSI 16V - 180kW (245k) a 370Nm

Obyčajný Golf s neobyčajným výkonom.
Volkswagen rozšíril v siedmej generácii Golfu ponuku verzie GTI o špeciálnu edíciu Performance, ktorá v porovnaní s predchádzajúcou verziou disponuje prepracovanejším a výkonnejším agregátom a „mechanický“ samosvorný diferenciál VAQ (v podstate ide o el. riadenú lamelu spojky imitujúcu mechanický samosvor, známy aj zo sesterských modelov Škoda Octavia RS a Seat Leon Cupra), ktorý umožňuje posunúť limity nedotáčavosti a zlepšuje trakciu pri výjazde zo zákruty. Aby sme nezabudli, pridali ale aj systém OPF (GPF - gas partikel filter), ktorý neteší nás a ani majiteľov, ale zjavne len normy EÚ.
Tento model sa v určitých mesiacoch dal zadovážiť ešte bez OPF/GPF.
No práve dnes je to model už s filtrom pevných častíc a nálož výkonu a zvuku je už brzdená vo výfuku...
Technický sériový výkon tohto GTI je 245k (180kW) a 370Nm (kód motora DKTB).
Naši verní fanúšikovia už vedia, že motory 2.0 TSI, v kombinácií s kvalitným prémiovým palivom a dobrým zábehom, majú častokrát vyšší reálny sériový výkon.
Pri tomto konkrétnom aute urobil majiteľ aj menšiu hardvérovú úpravu - výkonnejšie sanie od firmy FORGE.
Reálne nameraný sériový výkon aj s novým saním mal 270k a 390Nm. Po dôkladnom ladení sme výkon zvýšili na úctyhodných 335k (246kW) a 461Nm s krásnym priebehom výkonu.
Samozrejmosťou je vypnutie obmedzovača maximálnej rýchlosti.
To všetko ako vždy bez rozoberania riadiacej jednotky.
Ak máte aj Vy záujem o úpravu, príďte si k nám po ďalšie kone alebo si len príďte dať odmerať a skontrolovať výkon Vášho vozidla. Profituning - sme tu pre Vás na našich pobočkách alebo na sociálnych sieťach Facebook (Profituning), Instagram (Profituning.sk) alebo YouTube (Profituning Slovakia).
priama linka na vozidlo >>>