VW Passat (8) - 2.0 TDI 16V - 110kW (150k) a 360Nm

Ako prví na Slovensku sme upravili a naladili nový typ motora riadiacej jednotky motora.
Potešujúcou správou je, že sa jedná o typ motora 2.0 TDI tzv. „EVO“, ktorý sa používa v mnohých ďalších vozidlách už od roku 2020, ale najmä v
- VW Passat (B8 FL)
- VW Golf (VIII)
- VW Tiguan (3 FL)
- Škoda Superb (3 FL)
- Škoda Octavia (4)
- Seat Leon (IV)
Už sme ich upravili niekoľko a v dnešných dňoch už jazdia v prevádzke, no je pred nami dlhodobý proces vývoja a ladenia, tak nechceme nič unáhliť.
Potrebujeme preto ešte nejaký čas na otestovanie našich softvérov, tak ako na brzde, rovnako aj v reálnej prevádzke.
Ak nás budete aj naďalej sledovať, určite sa dozviete viac.
Skutočnosť, či aj Váš motor 2.0 TDI EVO je možné upraviť, vieme na 100% potvrdiť po osobnej návšteve na najbližšej prevádzke PROFITUNING a po vstupnej diagnostike.
A teraz späť k VW Passat (B8 FL), ktorý́ je v kruhu rodiny Profituning už od roku 2020 a od prvého kilometra.
V tejto poslednej generácií B8 Facelift sa nachádza "stredný́" dieselový motor 2.0 TDI EVO (kód motora DSRB) v kombinácií s 7° automatickou prevodovkou DQ381.
Technický sériový výkon je udávaný na 150k (110kW) a 360Nm.
Viac krát v rôznych časových intervaloch a podmienkach sa meral sériový výkon a ten bol 157k a 363Nm.
Po náročnom, dôkladnom ladení a testovaní sme výkon navýšili na stabilných 205k (151kW) a 438Nm so skvelým priebehom výkonu.
Nárast výkonu +48k (35kW) a +75Nm.
Táto úprava, tak ako väčšina úprav Profituning, prebiehala bez otvárania riadiacej jednotky motora.
Ak máte aj Vy záujem o úpravu, príďte si k nám po ďalšie kone alebo si len príďte dať odmerať a skontrolovať výkon Vášho vozidla. Profituning - sme tu pre Vás na našich pobočkách alebo na sociálnych sieťach Facebook (Profituning), Instagram (Profituning.sk) alebo YouTube (Profituning Slovakia).
priama linka na vozidlo >>>