VW T-Roc - 2.0 TSI 16V - 140kW (190k) a 320Nm

S novými TSI motormi sa u nás v poslednej dobe akoby roztrhlo vrece.
Sme radi, pretože tieto motory majú peknú výkonu rezervu, sú obľúbené a upravujeme ich veľmi často.
Dnes si ukážeme tento konkrétny T-ROC 2.0 TSI s technickým sériovým výkonom 190k (140KW) a 320Nm (kód motora DKZA).
Tento motor je už vybavený aj benzínový filtrom pevných častíc (GPF).
Pohon 4x4 (haldex) sa kombinuje s prevodovkou DSG 7° DQ381 s rezervou krútiaceho momentu cca 550Nm.
Reálne odmeraný výkon bol presne 209k a 333Nm. K dnešnému dňu sme už upravili viac týchto motorov a všetky mali vyšší sériový výkon, ako uvádza výrobca. Samozrejme na 100-oktánovom benzíne, ktorý mimochodom odporúčame tankovať.
Po dôkladnej softvérovej úprave sme výkon navýšili na slušných 263k (193kW) a 422Nm s krásnym priebehom výkonu.
Nárast výkonu +54k (+40kW) a +89Nm.
Samozrejmosťou je deaktivovaný obmedzovač maximálnej rýchlosti.
Táto úprava, tak ako väčšina úprav Profituning, prebiehala bez otvárania riadiacej jednotky motora.
Ak máte aj Vy záujem o úpravu, príďte si k nám po ďalšie kone alebo si len príďte dať odmerať a skontrolovať výkon Vášho vozidla. Profituning - sme tu pre Vás na našich pobočkách alebo na sociálnych sieťach Facebook (Profituning), Instagram (Profituning.sk) alebo YouTube (Profituning Slovakia).
priama linka na vozidlo >>>